Brev:
3 mdr og rytme
27. februar 2017
Alder:
3 mdr.
3 mdr og rytme
Hej Helen
Det går super godt med lillebror :-)
Hvordan skal en rytme se ud på en der er 3 mdr? (kan ikke helt huske det fra den første)
I dag ser det således ud:
Sover 19:30-02:00 (1 måltid)
Sover 02:20-05:30 (1 måltid)
Sover 05:50-08:00 (vi står op, leger og spiser)
Sover 10:00-12:00
Vågen
Sover 13:45-16:00 (vi leger)
Tager en powernap ved 18 tiden i ca 20 min i vores arme.
Sover 19:30
Hvor meget søvn skal vores søn have ca?
På forhånd tak :-)