Brev:
Putning og vuggen - 4 mdr.
10. februar 2017
Alder:
4 mdr.
Putning og vuggen - 4 mdr.
Kære Helen.
Vi er for nyligt gået over til vores datters nattesøvn foregår i tremmeseng. Vi ændrede det fra slyngevuggen fordi den kun kunne være i stuen og Leonora var afhængig af at skulle vugges ca.halvanden time HVER aften for selv at kunne sove videre. Vi orkede det helt ærligt ikke mere :( Nu vugger jeg hende træt el.i søvn i mine arme på vores pilstesbold. Ligger hende altid ned efter ca.5 min og nogle gange er hun faldet i søvn inden og andre gange ikke, så går der lige 5 -10 min hvor hun ligger og putter lidt med sin nusseklud og vi giver hende sutten et par gange.
Skal jeg være urolig for hun bliver afhængig af min vuggen? hun er en meget stor pige, der vil ikke gå mange måneder før jeg ikke kan vugge hende mere, får for ondt i ryggen. Og hendes far "må" ikke putte :( - det er kun mor der duer til putning og flaske i Leonoras verden :( Hvornår mon han kan få lov igen ?
Grunden til jeg vugger hende træt er fordi hun ligger for længe vågen, hvis jeg ikke gør, hun mosler rundt og taber sutten hele tiden og hun bliver hidsig hvis vi sidder og holder den inde for hende. Hun har yderligere brug for at bøvse godt af efter aftenflasken så den kan ikke hjælpe så meget i forhold til at få hende i søvn.
Med venlig hilsen
Katrine