Brev:
Sove på eget værelse - bedste tidspunkt?
8. februar 2017
Alder:
8 mdr.
Sove på eget værelse - bedste tidspunkt?
Kære Helen
Lillesøster sover stadig i vores soveværelse. Hun sover i egen tremmeseng og ikke i vores seng. Egentlig tror jeg ikke det ville være et problem for hende at komme på eget værelse og grunden til vi ikke har forsøgt er at vi er nervøse for at vores piger vil vække hinanden om natten og om morgenen. Deres værelser er op af hinanden. Vores store pige vågner fortsat 1-2 gange om natten og også tidligere om morgenen end lillesøster som det er lige nu. Storesøster sover meget let tit og bliver forstyrret af ingen ting nogen gange.
Det er som sådan ikke et problem at have lillesøster i soveværelset men min mand og jeg vil gerne have det for os selv på et tidspunkt igen. Storesøster var kun 4 mdr. da hun kom på eget værelse da vi forstyrrede hinanden.
Jeg vil egentlig bare høre, om der er et tidspunkt sådan udviklingsmæssigt hvor det er bedst at flytte hende eller inden det tidspunkt? Jeg tænker inden hun bliver bevidst om at hun bliver rykket for sig selv?
Håber det giver mening.