Brev:
Natteamning
7. februar 2017
Alder:
7 mdr.
Natteamning
Hej Helen
Vores datter på knap 7½ mdr. bliver stadig ammet om natten, selvom det ikke er fordi hun er sulten.
I løbet af dagen for hun 3 gange grød/mos og bliver derudover ammet 1-2 gange foruden amning om aftenen når hun skal puttes.
Det ville være rigtig dejligt at hun ikke vågnede i løbet af natten for, at ville ligges til. Vi har prøver mange forskellige sutter af, for hun kunne få en tryghed i sådan en i stedet for mit bryst, men uden held.
Hvordan får vi introduceret noget andet for hende, som på samme måde som brystet vil gøre hende tryg om natten?
Hun sover imellem os, hvor hun vågner 1-3 gange i løbet af natten og vil ligges til. Hvor jeg har en følelse af, at jeg bliver brugt som sut.
Hilsen Ingrid