Brev:
At sove ude i barnevognen
6. februar 2017
Alder:
3 mdr.
At sove ude i barnevognen
Kære Helen
Jeg har 2 spørgsmål:
1. Vi har en barnevogn stående på altanen, hvor vores søn sover sin formiddagslur. Barnevognen er selvfølgelig kold, da den står udenfor hele tiden. Jeg er lidt i tvivl, om det er ok at lægge baby ned at sove i den, når den er kold. Eller måske er det bedre at tage barnevognskasse ind i lejligheden for at varme den op for halvtimes tid inden han bliver lagt ned at sove i den? Han sover i Sleepbag (det samme som voksipose).
2. Må et spædbarn sove ude når der er tåge udenfor?
Med venlig hilsen
R.