Brev:
Eget værelse mm.
2. februar 2017
Alder:
8 mdr.
Eget værelse mm.
Hej Helen.
Har tidligere skrevet til dig vedr. A på nu 8 mdr.
Hun er så småt ved at vænne sig til skemad og rugbrød, men det går langsomt pga. dårlig synketeknik og forstoppelse. Er ved at få styr på sidstnævnte vha. andre fødevarer og laktulose. Hun bliver ammet meget om natten stadig, gns. 4 gange hver nat (tager ikke sut!) . Har prøvet at "skære ned" men hun bliver GAL og vækker hele huset. Men synes det er nok nu... Det tager jo lysten til mad om dagen. Hvad gør vi?
Jeg tænker måske eget værelse, selvom vi alle trives med at have hende i dobbeltsengen og hun har brug for meget tryghed og nærhed - hvordan griber vi det lettest an? Far er ok med at skulle på banen her hvis det er nødvendigt. Skal jeg helt nægte hende mad om natten, eller er det ok med en enkelt amning i overgangfasen indtil hun spiser ordentligt om dagen? Hun sover ellers fint, både dag og nat.
På forhånd tak for svar!
Med venlig hilsen