Brev:
Hvornår flytter man sin dreng i eget værelse?
17. januar 2017
Alder:
17 mdr.
Hvornår flytter man sin dreng i eget værelse?
Kære Helen
Jeg har en dejlig glad dreng på 17 måneder, der snart skal være storebror (slut marts). I den forbindelse har mor og far tænkt, at det ville være mest hensigtsmæssig at han fik sit eget værelse, for han ikke skal blive vækket af den lille lillebror. Indtil nu har han sovet hos os i egen seng, hvilket går forholdsvis godt.
Vi har haft vores søvnudfordringer, og han vågner stadig et par gange..vil gerne have sut ... nogle gange flere end andre, men synes generelt det går bedre. Nu er mit spørgsmål hvordan vi mest hensigtsmæssigt får ham til at sove i eget værelse, og det i det hele taget er en god idé?
Mange hilsner
Snart mor til to ;-)