Brev:
Urolig til mad og søvn
1. januar 2017
Alder:
4 mdr.
Urolig til mad og søvn
Kære Helen,
Tak for dit svar. Det giver (desværre ) god mening mht at han falder i søvn så sent. Så det må desværre være noget jeg skal indstille mig på og du har ret ... hellere det end at stå op kl 5.
Jeg prøver dog stadig at finde ud af hvorfor han er så urolig og er virkelig desperat for at finde en løsning til hans uroligheder. Om aftenen hvor han er vågen og mange gange mens min datter skal ligges er han så urolig og det ender med at jeg skal bære på ham så han ikke brokker sig. Det er ikke gråd det er brok. Min mor er meget god til at hjælpe til men han er simpelthen for tung så det ender med at han ikke stopper med at brokke sig fordi han er for tung til at hun kan bære ham i for lang tid. Jeg har også meget meeeget ondt i ryggen
Han vejede 8080 ved 4 måneder han er ikke overvægtig men en drenge baby :)
Han er også meget urolig om natten og skal hele tiden vugge ham eller vende ham på siden eller et eller andet og hvis ingenting fungerer, ender jeg med at give ham mad, selvom der kun er gået to timer.
Mange gange mister jeg også tidsfornemmelsen og kan ikke huske hvornår det var sidste gang han fik.. ved bare han falder i søvn ved at få varm mælk, selvom det kun er en lille tår og på det tidspunkt er jeg ved at bryde sammen fordi jeg i to timer midt om natten har forsøgt på alt.
Tager ham nogle gange op fordi jeg har erfaret at han nogle gange skal bøvse af , men han bliver så tosset at jeg nogen gange må ligge ham igen uden at han har nået at bøvse af. Er bange for at han vækker storesøster selvom hun er blevet bedre til at sove fra det..
Starter altid med at skrive madtidspunkterne ned og har en kuglepen så jeg kan notere men om natten glemmer jeg det..
Tænker om hans mad mængde skal ændres men det skriver jeg separat til dig..
Endnu en gang.. han er en så dejlig glad dreng men mht maden og søvnen er der en så stor uro omkring... det er ikke altid han drikker af flasken uden at brokke sig eller fjerne hovedet tusind gange. Det er faktisk sjældent at han bare spiser op på en gang, selvom der er gået tre timer og han græder efter mad eller der er gået mere. Han får det i små bider og så står han op på sine føder, bøvser af, vi får talt lidt og så kan han drikke det sidste .. har talt med min mand og mor og de synes også at han er utrolig urolig hvad det angår..
Det har han været siden han var helt lille..
Jeg ved ikke om det skyldes væske i øret (han har haft væske i den ene øre) men har spurgt flere gange og de siger både på hospitalet og min sundhedsplejerske jeg ikke skal gøre noget anderledes. At jeg kan løfte hovedgærdet på sengen (og det har jeg gjort) men jeg burde ikke gøre noget anderledes med ham og at han kan ikke mærke det .. og det burde være underlig at han ikke kan spise rolig pga hans væske i øret.
Forstår ikke hvorfor der er nul brok når ham sover ude .
Han har været 5 gange til kiropraktor og hun siger at det bør hjælpe på både søvn og væske i øret men ser desværre ingen ændring hvad det angår.
Nå det blev lidt langt / beklager og glæder mig til at læse dit svar
Kærlig hilsen