Brev:
Putning juleaften
18. december 2016
Alder:
3 år, 5 mdr.
Putning juleaften
Kære Helen
Vores store seje pige på 3 1/2 glæder sig meget til jul. Hun har været med til at købe nogle gaver, bage småkager og pynte juletræ (over de sidste tre weekender).
Hun forstår naturligvis ikke konceptet til fulde, men vi taler om træet og gaverne, og hun virker spændt.
Nu er spørgsmålet om vi skal holde fast i hendes rutine og putte hende 19.30, eller om vi skal slække lidt fordi det er jul? Vores famile er meget fleksibel og organiserer gerne aftenen efter hende, sådan at vi åbner gaver og danser om træet tidligt. Men er det bedst at gøre, som vi plejer? Eller skal "have lov" at være længe oppe?
På forhånd tak.
Kærlig hilsen
skattepigens mor