Brev:
Stadig brug for mælk sen aften
29. november 2016
Alder:
18 mdr.
Stadig brug for mælk sen aften
Hej Helen,
Jeg har et spørgsmål i forhold til, at vores datter stadig får en flaske mælk til midnat. Er det bedst at give hende lun modermælkserstatning eller lun letmælk i flasken?
Jeg har forsøgt at stoppe med at give hende flasken ved i stedet at tilbyde vand, kærtegn osv., men intet hjælper - hun falder først i søvn når hun får flasken.
Jeg har det sådan, at hvis det er det der skal til for at hun får en rolig nat, så må det være sådan. Men jeg må da tilstå, at det ville være rart på et tidspunkt ikke at skulle stå op til midnat.
Min datter har altid drukket meget mælk, tror det er fordi hun har haft ondt i ørerne - hun har for en uge siden fået lagt dræn i begge ører.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
En Mor