Brev:
Baby vil stadig ikke sove om natten
22. november 2016
Alder:
4 mdr.
Baby vil stadig ikke sove om natten
Kære Helen
Jeg skriver til dig igen, fordi der simpelthen er så meget kludder i Christians søvn. Jeg skrev til dig, at vi har prøvet at give ham vælling og det er vi nu stoppet med fordi det har simpelthen ingen effekt på ham. De dage han fik vælling der vågnede han alligevel efter 30-40 minutter igen. Du skrev at vi skulle prøve at give ham modermælkserstatning, det har vi prøvet men han vil simpelthen ikke have det. Så snart han får det i munden spytter han det ud og bliver ked af det.
Vores datter kunne ikke tåle Nan så vores sundhedsplejerske sagde at vi ikke skal give Christian det mærke. Vi skulle så prøve grøn allomin. Vi har også prøvet blå allomin og den fra Arla men han vil altså ikke. Hvis han får mit mælk i sutteflaske er der intet problem. Men det er lidt som om, at jeg ikke har så meget mælk sidst på eftermiddagen og først på aftenen. Han sover fint om dagen formiddagslur, middagslur og sen eftermiddag/først på aften lur. Han sover ca. 5-6 timer sammenlagt om dagen nu. Men når han bliver puttet for natten vågner han efter de 30-40 min. Og så vågner han faktisk hver time og vil spise hele natten igennem. Han sov ikke længere af vælling tværtimod og modermælkserstatningen vil han ikke have. Jeg ved virkelig ikke hvad vi skal gøre for jeg synes bare ikke at han virker klar til skemad. Han kigger ikke på os når vi spiser eller holder øje med hvad vi kommer i munden.
Med venlig hilsen
Line