Brev:
Døjer med søvn både nat og dag - 2 mdr.
15. november 2016
Alder:
2 mdr.
Døjer med søvn både nat og dag - 2 mdr.
Kære Helen!
Min datter er nu 9 uger gammel og vi døjer meget med søvn, både nat og dag men mest om dagen.
Hun vil ikke falde i søvn medmindre jeg går rundt og hopper og vugger med hende og når hun endelig er faldet i søvn, skal jeg sidde med hende og kan ikke lægge hende fra mig. Derudover vågner hun ofte og jeg må op og hoppe igen. De fleste dage er hun pylret og sover meget lidt. Hun vil ikke tage en sut uanset hvilken slags vi tilbyder
Hun vil ikke køre i barnevognen.
Når jeg læser om hvad andre gør, er det frustrerende fordi det er sådan noget med at jeg skal tale roligt til hende eller lignende, men lige meget hvad jeg gør så græder hun sig selv i søvn og det kan jeg ikke holde ud.
Hun er blevet undersøgt af læge og kiropraktor og de kan ikke finde en forklaring.
Det begynder at blive ret hårdt da jeg næsten ikke har kunne forlade hjemmet siden hun blev født og dagen går med at stå alene med en grædende baby.
Hilsen