Brev:
Middagslur i forbindelse med weekendbesøg
8. november 2016
Alder:
17 mdr.
Middagslur i forbindelse med weekendbesøg
Kære Helen.
I forbindelse med at vi skal besøge noget familie i den kommende weekend, har jeg brug for et råd i forhold til, hvornår det vil være bedst at køre derover (køreturen tager 2,5 timer) i forhold til min datters middagslur. Hun får kun 1 lur om dagen nu - hun sover fra kl. 11 og indtil ca. 14. Det optimale ville være først at køre, når hun har sovet, men synes bare at det bliver sent så, inden vi er der. Men synes også bare at det er synd for min datter, hvis hun sover dårligt i bilen derover, og ikke får den søvn hun har brug for.
Er det bedst at køre kl 9, så hun får to lure den dag - så hun kan sove en lang lur efter frokost?
Har ikke lyst til at få en overtræt pige med på weekendbesøg ;)
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
En mor