Brev:
Søvncyklus for baby på 5 mdr.
8. november 2016
Alder:
5 mdr.
Søvncyklus for baby på 5 mdr.
Kære Helen
I din bog om børn og søvn synes jeg ikke at kunne finde en søvncyklus for 5 måneders babyer. Kan det passe?
Der er en for 3-4 måneder og så igen fra 6 måneder.
Kan du måske give et bud på en søvncyklus for 5 måneder gamle babyer?
På forhånd tak