Brev:
Lang lur formiddag
26. oktober 2016
Alder:
13 mdr.
Lang lur formiddag
Hej Helen,
Min datter er begyndt at sove en lang formiddagslur på ca. 2,5-3 timer. Den rytme har stået på ca. 3 uger. Hun sover ved ca 9 tiden. Udfordringen er, at hun har svært ved at sove lur senere og at hun er derfor er træt om eftermiddagen og derfor bliver puttet ved 18:30-19 tiden. Hun har ellers i laaang tid sovet 1 1/2 time formiddag.
Hun skal starte i vuggestue på tirsdag og deres rytme er at børnene bliver puttet ved 12-tiden. De vil selvfølgelig tage hensyn til min datters rytme.
Vi skal til at køre ind, og det oplagte er, at vi møder op om morgenen/formiddagen, og det bliver også lidt svært hvis hun sover.
Jeg har ydermere tænkt på, om vintertiden kan få indflydelse på hendes sovevaner.
Hvad er dine forslag?
Kærlig hilsen
Anette