Brev:
Sove på eget værelse ved flytning?
19. oktober 2016
Alder:
6 mdr.
Sove på eget værelse ved flytning?
Hej Helen
Jeg har sådan på det sidste tænkt omkring fremtiden, da Nohr er mit barn nummer 1, er jeg usikker på lidt ting.
Vi skal til at flytte og pludselig er jeg gået med tankerne omkring værelses situationen mm.
Her er mine spørgsmål:
1. Nohr sover i sin seng inde i vores værelse. Lige pt. kan jeg ikke forestille mig han skal sove andre steder, men hvornår "plejer" børn at sove på eget værelse?
2. Ift. værelser, er det så en fordel eller ulempe at 2 børn sover på samme værelse, eks. ift alder?
Håber du kan hjælpe :)