Brev:
3 lure dagligt
27. september 2016
Alder:
3 mdr.
3 lure dagligt
Kære Helen
Jeg har et meget konkret spørgsmål.
Du skriver i mange af dine svar, at mange babyer i 4 måneders alderen gerne sjatspiser og sjatsover, og at man i denne periode kan arbejde på at indføre 3 lure dagligt, formiddag, middag og sen eftermiddag, men hvordan gør man konkret det? Hjælper dem videre i søvnen (går med barnevognen)?
Hilsen