Brev:
Lærer jeg min baby dårlige sovevaner?
31. august 2016
Alder:
3 mdr.
Lærer jeg min baby dårlige sovevaner?
Hej Helen
Min datter på 3,5 måned og jeg sover i samme dobbeltseng om natten, hvor hun sover rigtig fint kun afbrudt af amning. Om dagen lægger jeg hende også i vores seng - nogle gange i sin tremmeseng i soveværelset. Om dagen sover hun alt fra 45 min til 2 timer. De lange træk næsten kun i vores dobbeltseng.
Når jeg lægger hende i vores seng lægger jeg mig sammen med hende til hun sover - det tager som regel ml 10-20 min. Mit spørgsmål er nu om jeg er ved at give hende dårlige sovevaner ved at lægge mig med hende eller er det okay så længe hun er lille?
Med venlig hilsen
Rikke