Brev:
Vi prøver og prøver - 8 uger
11. juli 2016
Alder:
2 mdr.
Vi prøver og prøver - 8 uger
Hej Helen
Jeg synes vi prøver og prøver...
En typisk dag kan gå fra han vågner 6-7 stykker, skriger men kan trøstes og ligges til, spiser får ren ble og er bliver i godt humør. Jeg vasker ham og vi hygger. Ca 1 time efter er han ved at være træt. Skifter ble, svøber og her starter balladen når jeg tilbyder brystet. Han bliver noget så gal. Men det er selvfølgelig også maks 1,5 time siden han har fået mad. Nogen gange er det lykkedes mig at 'snyde' noget i ham når han halv sover andre gange må jeg lade ham falde i søvn uden.
Han sover selvfølgelig ikke længe og derfor er han sulten når han vågner. Der kan jeg for det meste godt ligge ham til, men af og til bliver han også hys her. Og sådan kan dagen gå. Hvor det bare bliver en ond spiral med at han ikke vil spise og kun sover kortvarigt. Han har små perioder om dagen hvor han er glad men synes også han er meget ked af det. Det er mor også ved at være. Synes vi bruger så meget 'negativ spildtid' sammen på at slås om at sove og spise og det gør mig så ked.
Har prøvet at gå med barnevogn også på fuld mave men vågner efter en halv time hver gang. Prøvet at gå med bæresele men vågner når jeg tager ham ud efter en halv times tid.
Det eneste der lykkedes er at have ham på min mave og sove. Hvilket er ok bare ikke alle lure i løbet af dagen
Med venlig hilsen
Majbritt