Brev:
Søvn om dagen - 5 uger
6. juli 2016
Alder:
1 mdr.
Søvn om dagen - 5 uger
Kære Helen
Vores datter er nu blevet 5 uger, og vi kæmper virkelig med at få hende til at sove om dagen. Det er stort set umuligt for os at ligge hende til en lur. Hvis det lykkes at ligge hende så sover hun måske 5-7 min og vågner med kæmpe øjne som om at hun er frisk og det er hun jo ikke.
Måske jeg kan få hende til at sove i mine arme men så sidder jeg der hele tiden og har også storesøster. Samtidig er jeg rigtig nervøs for at hvis jeg har hende i mine arme mens hun sover så skaber det dårlige vaner, så jeg ikke kommer til at kunne ligge hende senere.
Om natten sover hun i sin lift fra 21-tiden til ca. 5 kun afbrudt af mad og derefter så må jeg tage hende over i mine arme i sengen for at få mere søvn.
Jeg har virkelig brug for et råd, da vi synes vi bruger timer på at putte hende til lur.
Vi har prøvet svøb og lægge hende inden hun rigtig sover. Synes vi har prøvet alt.
Hilsen