Brev:
Sover kun en time af gangen
30. juni 2016
Alder:
12 mdr.
Sover kun en time af gangen
Hej Helen.
Jeg skriver til dig ang min datter sia på 1år.
Indtil hun var 3 måneder sov hun godt om natten. Hun vågnede 1-2 gange og fik mad og sov vidre. Men lige pludseligt omkring 3 måneders alderen, skete der noget med hendes søvn. Hun begyndte at vågne hver eneste time om natten. Hun grad indtil hun fik sin flaske. Hun suttede på flasken 5 min ca også sov hun vidre. Også vågnede hun en time efter, og sådan kørte det hele natten. Og det gør det stadig ! :(
Det er intet problem og putte hende i seng om aften. Hun får sin aften flaske også sover hun, ellers ligger hun og snakker lidt også falder hun selv i søvn. Men når hun så vågner er hun helt hysterisk indtil hun får sin flaske med mælk (har prøvet med kun vand, det gjorde hende endnu mere sur) når jeg giver hende sutten, kaster hun den væk.
Vi spiser aftens mad kl 19, og hun kommer i seng kl 20, med en godnat flaske. Så hun burde ikke være sulten..
Hun går i dagpleje og hun vågner fra sin middags lur ved 14-15 tiden og sover ikke mere efter der, før hun skal i seng.
Jeg har haft hende til zoneterapi, kranio sakral, fysioterapeut og kiropraktor og intet har hjulpet det mindste.
Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre for at få hende til at sove mere end en time ad gangen, jeg er smadret i min krop og mit hoved af at stort set ikke få noget søvn om natten.
Hilsen Sabrine