Brev:
Vågner om natten - 13 mdr.
11. juni 2016
Alder:
13 mdr.
Vågner om natten - 13 mdr.
Hej Helen
Min dreng er efterhånden blevet 13 måneder, og er meget aktiv og har kunne gå i 1,5 måned nu. Nogle gange vågner han om natten og ligger og pludrer og nogle gange græder han lidt ind imellem, men holder op igen og falder i søvn. Det kan være op til 2 timer han kan være vågen, i nat var det fx fra kl. 3-5. Andre gange kan han vågne op og græde helt vildt.
Jeg prøver som regel at lade værre med at gå ind til ham, da han bliver forstyrret og så bliver han endnu svære at få til at sove igen. Når vi putter ham går vi også ud, og så falder han selv i søvn uden vi sidder inde hos ham. Så han er ikke vant til at falde i søvn mens vi er derinde.
Jeg er bare vildt i tvivl om hvorfor han gør det, og om jeg skal gå ind til ham eller lade ham finde tilbage til søvnen af sig selv. De gange jeg er gået ind til ham, er det ligesom bare blevet endnu værre, fordi jeg nok har vækket ham ved at gå derind. Men jeg kan jo heller ikke lide, at han græder og måske har drømt noget og er bange?
Håber du kan hjælpe med et godt råd :-)
Med venlig hilsen
Louise