Brev:
Vil have bryst hele natten
10. juni 2016
Alder:
5 mdr.
Vil have bryst hele natten
Hej Helen.
Jeg har prøvet at følge de råd du har givet mig. Men synes bare det går mere og mere ned af bakke med hensyn til søvnen. Han har virkelig virkelig svær ved at finde ro og sove.
DAGEN,
Der ammer jeg ham inden han skal ud og sove, tager ham fra brystet lige inden han falder i søvn så han registrerer at han bliver lagt i barnevognen.
Efter en time vågner han og græder og jeg har ikke mulighed for at få ham til ro medmindre jeg tager ham op og vugger blidt. det falder han til ro ved og derefter ligger jeg ham igen.
AFTEN,
jeg skifter ham, siger godnat til far og hund, og derefter ammer jeg ham fra et bryst og tilbyder det andet men vil ikke have dette og ligger ham. her falder han ikke helt i søvn og vågner derefter og græder og jeg giver ham det andet bryst her for at sikre mig han har fået nok at spise.
Resten af natten til kl 06 vågner han hver halve time og vil have bryst. Jeg har prøvet ved at holde hånden på ham, give ham bamsen (Han tager ikke sut/vil ikke have sut mere siden han har fået de første tænder). han græder indtil han får brystet. Han spiser meget lidt, og jeg vikler brystet ud af munden på ham, hvorefter han søger det igen, og dette bliver jeg ved med indtil han ikke gider brystet mere.
Hvad kan jeg gøre for at han ikke vil have mit bryst hele natten.
Jeg søger for han får rigelig at spise hele dagen, både bryst, flaske og grød. Men han virker ikke sulten idet han kun tager 30 ml af flaske.
Med hensyn til grød får han 1/2 dl. til middag. Han har lidt problemer med forstoppelse hvis han får for meget grød så det tager vi stille og roligt.
Han er blevet tjekket ved ørelæge, zoneterapeut og kiro praktor og intet er galt med ham.
Men jeg er ved at være meget træt og er ked af at jeg ikke har en smilende dreng mere fordi han er så træt.
Jeg har prøvet at ligge med ham i sengen, men det vil han slet ikke.
Hans dag ser ca sådanne ud
06.- 07 vågner
08-09 får bryst og tager første lur
sover fra ca. 1-2 timer og bliver tilbudt bryst når han står op, ikke altid han er sulten
11.30 får grød
13-14 får bryst inden anden lur
Sover her ca 1 time, sjældent 2 timer
16-17 får bryst, sover en lille lur på en halv - 1 time.
20-21 får bryst og sover
Hilsen mig