Brev:
Vores datter vil ikke sove 2. Lur i vuggestuen
31. maj 2016
Alder:
12 mdr.
Vores datter vil ikke sove 2. Lur i vuggestuen
Hej Helen,
Vores datter har nu i flere dage ikke villet sove sin eftermiddagslur i vuggestuen - kun 1 time om formiddagen. Vi ved ikke om det skyldes varmen eller de mange indtryk. Dette har resulteret i en helt vild træt pige, som vi er blevet nødt til at lægge til at sove her kl. 16.30 med fare for at hun ikke kan sove i aften - men hun kunne simpelthen ikke hænge sammen.
Har du et forslag til, hvad vi kan gøre? Jeg synes ikke umiddelbart om forslaget fra personalet i vuggestuen om at trække hendes formiddagslur, så hun kun får en lur om dagen. Jeg tænker at hun stadig har brug for at sove om formiddagen.
Med venlig hilsen
En mor