Brev:
Rutiner - 10 måneder gammel
28. april 2016
Alder:
10 mdr.
Rutiner - 10 måneder gammel
Kære Helen
Min datter er snart 10mdr og vi kører efter det program vi fik af dig sidst. Det er dog nogle måneder siden, og jeg tænker om det skal justeres lidt til hendes alder nu? Jeg er fx i tvivl om hvor meget modermælkserstatning hun skal have, og hvor mange gange om dagen. (Jeg ammer ikke rigtig mere)
Ang. søvn, får hun flaske om aftenen og falder i søvn til den. Om dagen skal jeg enten gå med hende i en bæresele, eller hoppe lidt med hende på en stor fitness bold, og så lægge hende i barnevognen når hun sover. Hun vil ikke selv falde i søvn, og jeg kan heller ikke få hende til at falde til ro i barnevognen fra vågen tilstand. Er der nogen tricks til det?
Hun vågner stadig 1 - 2 gange om natten alt efter hvornår hun kommer i seng. En enkelt gang har hun sovet igennem, men jeg kan ikke gennemskue hvorfor.
Tusind tak for din hjælp og tips. :)