Brev:
Hvilken søvnmetode kan du anbefale?
3. april 2016
Alder:
10 mdr.
Hvilken søvnmetode kan du anbefale?
Hej Helen,
Hvilken søvnmetode kan du anbefale? Min datter på 10 måneder er begyndt ikke at falde i søvn med det samme, når hun puttes til formiddags- og middagslur. Jeg har indtil nu siddet hos hende indtil hun er faldet i søvn, men jeg kunne godt tænke mig at kunne gå ud af rummet og lade hende falde i søvn alene. Også i forhold til at hun om en uge starter i vuggestue, og jeg går ikke ud fra at pædagogerne der sidder hos hende indtil hun sover. Grunden til at jeg sidder hos hende er, at jeg ikke vil have at hun bliver ulykkelig og føler sig forladt.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
En mor