Brev:
Hvor ofte og meget skal vores datter sove?
30. marts 2016
Alder:
10 mdr.
Hvor ofte og meget skal vores datter sove?
Hej Helen,
Vores datter har haft en fast søvnrytme i flere måneder, men pludselig laver hun nu om på det, idet hun vågnede en halv time før end normalt til morgen. Og hun ville sove formiddagslur en time tidligere. Så mon ikke at hele dagsrytmen bliver forskubbet nu? Er det sværere at bibeholde en fast rytme, jo ældre de bliver?
Ved du hvor hyppigt børn fra 10 mdr. Og opefter skal sove? Er det hver 3. Time? For så kan man vel regne ud, hvor længe de ca. Kan være vågen, inden de skal sove ikke?
Ved du hvor meget børn fra 10 mdr. Og opefter skal sove i døgnet?
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Mor til datter på næsten 10 mdr.