Brev:
Falde i søvn selv og natamning
29. marts 2016
Alder:
9 mdr.
Falde i søvn selv og natamning
Hej Helen :)
Først tusind tak for din hjælp mht Sia og sove i barnevogn.
Hun sover 3 lurer i barnevognen nu så det er lykkes os at skubbe hendes natputning til kl. 20.00 ca. Det er så skønt at vi kan spise sammen om aftenen og have en aften sammen :)
Hun sover inde ved os i hendes stokke seng hvor vi har taget den ene side af og hæftet den på min side af sengen så det fungere som en bedside crib.
Hun bliver stadigvæk ammet i søvn og ca. 2-3 gange om natten og om morgenen ved kl. 6.00. Min mand og jeg vil gerne til at trappe natamningen væk så hun får mere sammenhængende søvn da jeg ikke tror det er fordi hun er sulten men simpelthen fordi hun vågner op og ikke selv kan finde ind i søvnen igen og bruger så brystet til det da hun ikke bruger sut.
Hvordan trapper vi det bedst natamningen væk for Sia?
Når vi har fået natamningen væk vil vi gerne begynde at øve Sia i at falde i søvn af sig selv eller på anden måde, så jeg ikke skal amme hende i søvn og vil også meget gerne vide hvordan vi bedst gør det for Sia. Skal jeg amme hende oppe i soveværelset så hyggen stadigvæk er deroppe eller?
Hun skal starte i dagpleje d. 2. Maj så det hele skal selvfølgelig ikke gøres oveni hinanden. Hvad er din anbefalding så det bliver bedst for vores lille pige :)
På forhånd tak :)
Venlig hilsen
Line