Brev:
Tilpasning af dagsrytme i forhold til sommertid
27. marts 2016
Alder:
9 mdr.
Tilpasning af dagsrytme i forhold til sommertid
Hej Helen,
Kan du hjælpe med, hvordan jeg får kørt min datter ind på sommertid i forhold til søvn - vi har lige stillet uret en time frem i morges, men jeg har kørt efter vintertid hele dagen, for at min datters søvn ikke bliver forringet.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Mor til en datter på 9 måneder