Brev:
Falde i søvn
17. marts 2016
Alder:
8 mdr.
Falde i søvn
Kære Helen
Min datter på 8 mdr bliver ammet i søvn om aftenen. Jeg kan ikke ligge hende ned i sengen, vågen. Heller ikke næsten vågen. Hun rejser sig straks op igen. Er det ok hun bliver ammet i søvn stadig, og er der et trick hvis vi skal øve det andet?
I barnevognen kan hun nogle gange falde i søvn op ad barnevognspuden, men hvis jeg ligger hende ned for tidligt bliver der ballade ;) Hun vil helst bærers fx i en sele, og når hun så sover ligger jeg hende i barnevognen.
Bliver glad for tips og tricks :)