Brev:
Opstart dagpleje og rytme
7. marts 2016
Alder:
7 mdr.
Opstart dagpleje og rytme
Hejsa Helen,
Tiden nærmer sig hvor sønnemand skal starte i dagpleje, og i den forbindelse har jeg et par spørgsmål, og kunne også godt bruge dit råd til sammensætningen af dagen.
Magnus er nu snart 7 måneder, og starter i dagpleje når han er 7,5 måned. Vi har heldigvis en hel månes til at køre ham ind, men hvis jeg kan begynde at styre ham derhen ad nu, kan jeg jo ligeså godt det😊
Vores dag ser pt således ud.
Kl ca. 6.00 - Står op(nogle dage 5.30 andre 6.30)
Kl. Ca 7.00 - grød
Kl ca 8.00 - flaske, og puttes i barnevognen, og sover oftest 1t & 45 min
Kl. Ca 11.00 frokost (bondebrød, og en smule øllebrød da brødet stadig er lidt nyt
Kl.ca 12.30 - flaske og puttes i barnevognen, og sover oftest 1t&30 min
Kl. Ca.15.00 - grød m/frugtmos og frugt til hånden
Kl.ca 16.30/17.00 - flaske og puttes inde til en halv times powernap
Kl ca 18.00 - kartoffelmos m/grønt og kød
Kl. Ca. 20.00-flaske, og puttes for natten
Kl. Ca 03.30 - flaske, og sover videre til ca.6.00
Når jeg begynder på arb, og han i dagpleje, kunne det passe fint om han kunne sove til 6.30, så jeg kunne nå at blive færdig først.
Han vil blive afleveret ca 7.15.
Jeg ved at ungerne i dagplejen bliver vækket kl. 9.00 fra lur, så de kan komme igang med formiddagen, og sover igen 11.30/12.00-14.00
Han vil blive hentet kl. Ca.16.00.
Hvordan ville du strikke hans dag sammen, ud fra disse tider... ???? Han sover pt 13-14 timer i døgnet.
...hvad med flasker - det er vel også tid til at skære lidt ned på dem? Men hvilke????
Hilsen Magnus´mor