Brev:
Hvordan får jeg min datter til selv at falde i søvn igen om natten
28. februar 2016
Alder:
10 mdr.
Hej Helen
Jeg har en datter på 10 mdr. Vi har stadig en del natteroderi synes jeg. Hun har sovet i vores soveværelse indtil forleden dag. Hendes seng har været koblet på vores fra hun var 4 mdr, til nu her i forgårs.
Hun vågner et sted mellem 2-4 gange om natten. Hvor hun skal have sutten og et par hænder på sig, eller ofte har jeg bare taget hende over til mig og holdt om hende.
Men nu synes vi det er på tide at hun sover i eget værelse, men hvordan gør vi lige det, så vi ikke skal rende 4 gange om natten?
Min kæreste går på barsel et par måneder endnu, jeg læser på studie om dagen, så jeg har brug for at der snart kommer lidt mere ro på om natten.
Men synes jeg har brug for noget konkret jeg kan gøre.
Lige nu får hun mælk kl 07:00
Et sted mellem 22:00-02:00 det er forskelligt hvornår hun beder om det.
Og så kommer hun op i vores seng kl 05:00 ca.
Håber du kan hjælpe os.
Med venlig hilsen
Maria