Brev:
Middagslure - knap 3 måneder
25. februar 2016
Alder:
2 mdr.
Middagslure - knap 3 måneder
Hej Helen.
Jeg har en lille datter på snart 3 mdr. Og har lige et spørgsmål vedr. Lure om dagen.
Det skal siges at hun sover rigtig fint om natten (6 timer i træk så er hun vågen for at spise 135 ml mme og sover så 3 timer mere).
Men om dagen vil hun kun sove 35 min af gangen, men kan se på hende at hun ikke er udhvilet og hun pyldrer lidt. Hvis jeg går/vugger hende i ti min kan hun falde i søvn igen. Men så vil hun på ny vågne efter 35 min. Og det har været sådan siden hun ca en måned gammel.
Jeg har mange gange prøvet at sidde ved siden af hende og være klar med sutten, aet osv. når jeg ved at der ikke er så lang tid til hun vågner, men hun vågner alligevel.
Så ved ikke rigtig hvad jeg kan gøre for at få hende til at sove et par timer uden afbrydelser.
Om natten er det intet problem.
Hun er en meget fysisk stærk og aktiv pige, og har meget energi der skal brændes af, men hun falder nærmest i søvn af sig selv når hun har været vågen i 1 1/2 til 2 timer. Og bqtterierne bliver jo ikke genopladt på 35 min...
Håber du har et par guldkorn du vil dele med mig.
Hilsen Stine