Brev:
Nye rutiner
13. februar 2016
Alder:
7 mdr.
Nye rutiner
Kære Helen
Vi er meget glade for din hjælp.
Vi fik nogle nye rutiner i din sidste mail, men det er rigtig svært at lave de gamle om.
Altså vi skal skære lidt ned på mælk og op for skemad. Hvilket betyder at hun er lidt sulten og ikke vil sove så meget.
Hun kommer nu i seng kl 21 og bliver ammet og får en flaske kl ca 2-3. så vågner hun igen ved 5-6 tiden og bliver kort ammet. så står vi op og dagen begynder med dit program.
Hun plejer at blive ammet i søvn til første lur, og det skriver du at hun ikke skal mere. Hvordan kan jeg så få hende til at sove?
Hun vil som regel gerne i barnevognen, men jeg mangler at kunne få hende til at sove herhjemme indenfor uden amning. Hun er helt umulig at ligge i sin seng vågen :)
Mange hilsner