Brev:
Kan søskende sove sammen?
11. februar 2016
Alder:
18 mdr.
Kan søskende sove sammen?
Hej Helen
Skriver til dig da jeg tænker det ville være skønt for vores 2 piger at sove i sammen værelse og have trygheden i hinanden, da de begge 2 er meget tryghedssøgende men lige pt bliver puttet i hver deres seng og jeg ligger hos lillesøster og far hos storesøster hele natten.
Deres aften slutter omkring 19.30 hvor de får lidt at spise og drikke.
Så får de børstet tænder, nattøj på, siger godnat til hinanden og os og kommer ind på hver deres værelse. Far puttet pt. lillesøster så hun ikke bliver fristet af mit bryst men det går rigtig fint og hun sover faktisk inden for 10-15 min.
Storesøster for læst eller fortalt en historie og falder selv i søvn derefter. nogle gange hurtigt og andre gange skal vi lige gå lidt frem og tilbage.
Hvordan griber vi det an med at de skal sove sammen. Skal det være i samme seng eller skal sengene stå helt op af hinanden eller i hver sit hjørne eller hvordan gør man :)
Eller tænker du at ideen er hel tosset og det bliver en stor fest hele natten for os alle.
Venlig hilsen
mig