Brev:
Nattesøvn og rutiner
7. februar 2016
Alder:
7 mdr.
Nattesøvn og rutiner
Kære Helen
Vi følger stadig det program du sendte til os. Nogle dage kører det og andre er helt forskellige. Men jeg er i tvivl om natten. Hun vågner stadig mange gange. Jeg ved at jeg ikke helt har mælk nok og hun får flaske om dagen. Men jeg har skiftet imellem kun at amme hende om natten og give flaske. Det er som om hun sover roligere hvis jeg kun ammer hende, men hun er helt sikkert lidt sulten om natten når hun ikke får flaske. Er det bedst at give hende flaske alligevel?
Mht ske mad, går det stadig ret langsomt. Hun får det 3 gange om dagen, men spiser ikke ret meget af det. Så hun får meget flaske. Er det ok?
Hvor længe skal vi følge dit program? Hvor gammel skal hun være før det skifter?
Tusind tak for din hjælp!