Brev:
Søvnstræk på 5 timer uden mælk
7. januar 2016
Alder:
6 mdr.
Søvnstræk på 5 timer uden mælk
Hej igen Helen :)
Jeg prøver at følge den plan du har sendt mig, og det går nogenlunde. Men min datter vågner lidt flere gange om natten. Hvad skal jeg gøre for at hjælpe hende til at tage et stæk på de 5 timer uden mælk?
Jeg prøver at få så meget mad i hende som muligt, men generelt falder hun lidt for hurtigt i søvn tror jeg. Jeg ved ikke om hun bliver helt mæt. Jeg er bange for at hun har vænnet sig til små måltider af gangen.
Med venlig hilsen
S