Brev:
Søvnproblemer 11 mâneder
3. januar 2016
Alder:
11 mdr.
Søvnproblemer 11 mâneder
Kaereste Helen.
Mange tak for din hjaelp som vi har brugt utallige gange baade gennem dine boeger og denne hjemmeside.
Som du ved fra forrige mails har vi meget besvaer med at faa vores lille dreng som lige er blevet 11 maaneder til at sove om aftenen. Om dagen bliver han trillet en tur og sover fint ca 1,5 time 2 gange om dagen.
Men om aftenen er det et marreridt og jeg foeler bare at dey bliver vaerer. Han har aldrig taget imod sut saa jeg har altid ammet ham i soevne. Jeg kan aldrig traekke brystet ud lige foer han sover der han vaagner med det samme, han triller heller aldrig til siden af sig selv der han bare kan blive ved og ved med at die.
Efter han falder i soevn vaagner han naesten 5-6 gange om natten og jeg er ved at koete helt ned:( jeg er saa bange for at han bare bliver 3 aar og at jeg har to aar mere hvor jeg har en dreng der ikke sover igennem.
Har liget vaerer til laegen han fejler ingenting er 74cm og vejer 9 kg. Han spiser alt selvom det et er lidt svaert med aften groeden der han proever paa at spise selv og er obertraet paa det tidspumkt hvilker goer at det meste havner paa gulvet..
Jeg ville ikke droemme om at lade ham graede i soevn saa jeg maa indroemme at jeg loeber indtil ham naar han graeder og efter 5 gang ender det med at han sover i vores seng med brystet i mundem hvor han sover videre. Hvis jeg proever paa at lulle ham eller tale med ham flipper han ud og skriger og bliver helt utroestelig.
Appropo amning vil han egemtlig ogsaa die om dagen - saa snart han ser mig kaster han sig ud over mine bryster. Jeg proever paa at holde amningen nede til om aftenen og natten.
Ellers af alt efter bogen. Vores madplan er ogsaa efter bogem og vi staar op klokken 7.30 og putter til aften bed 20.00 tiden.
Jeg haaber virkelig at jeg kan aendre denne sovevane.
Mange mange tak
Mor D