Brev:
Soverutiner
30. december 2015
Alder:
9 mdr.
Soverutiner
Hej Helen,
Så er Elliot fyldt 9 måneder. Han startede dagpleje 1. december og nyder nu de sidste dage af juleferien. Vi har ikke haft held med at få lært ham at sove rigtigt endnu. Dvs. han sover nogenlunde natten igennem, vågner som regel et sted mellem 3 og 5 og får flaske, og vågner så igen ved 7-8 tiden. Problemet den sidste uges tid har været, og er stadig, at Elliot først kan puttes kl. 22-23 tiden, og vågner så igen til fest og farver kl. 6 (i går morges var kl. 5.30) Og så er der slet ikke noget "voksen-tid" tilbage. Desuden er det alt for sent for sådan en størrelse, at gå i seng kl. 23.
Vi har ikke haft den store succes med at putte ham til middag i barnevognen, han vågner efter 30-60-75 minutter, det svinger lidt. Mens han i dagplejen snildt tager 2-3 timers lure omkring middag og eftermiddag.
Vi er uden tvivl ikke konsekvente nok, men omvendt er der ingen af os der bryder os om, at han græder alt for længe i barnevognen.
Vi er tomme for ideer.. Vi kan putte ham kl. 20, hvad vi begge synes er fint tidspunkt, desværre vågner han så kl. 21-30-22 og så er der fest til hen over midnat.
Mange hilsner, og ønsker om et godt nytår!
Elliots forældre