Brev:
Opvågninger i barnevogn II
27. december 2015
Alder:
6 mdr.
Opvågninger i barnevogn II
Kære Helen.
Tak for dit svar 😊 Jeg vil fortsætte som hidtil og prøve at hjælpe hende videre i søvnen.
De sidste 3 dage har vi puttet hende i barnevognen ved kl. 9.00 og der har hun ikke vågnet efter 30 min, så håber det fortsætter.
Men det er der hun tager den lange lur 2-2,5 time og så har jeg taget hende op givet tør numse og prøvet med skemad men vil helt klart prøve at lægge et bad ind også.
Men kan jeg godt give hende et bad dagligt i en periode? Tænker på hendes hud.
Skal jeg give lidt skemad først, amme og så et bad, amme og lur igen?
Når hun skal have en lur omkring kl. 13.00 så sover hun kun de der 30-45 min og så har hun store øjne og kan ikke få hende videre i søvningen selvom hun er træt og har prøvet at ligge hende kl. 15.00/15.30 men så bliver hun rigtig utilfreds og vil ikke sove. Men vil prøve at trække hendes vågen tid mellem lurene og prøve at gå en tur når hun vågner til middag.
Har både prøvet at gå ud og køre med vognen inden hun vågner og nær hun er vågnet og det hjalp ikke :)
Vi Putter hende kl. 17.00 hver aften og vil gerne skubbe det til kl. 18.00/18.30 da hun vågner tidligt.
Jeg har de sidste to dage givet hende agurk og pærer og det sutter hun lystigt på men ang grød må jeg gi hende noget forskelligt eller skal det være den samme grød og konsistens så og så mange gange eller? Mht rugbrødshapser kan der ikke brække nogle små stykker af, men det sker der ikke noget ved eller?
Jeg har en trip trap højstol som hun for første gang har siddet i i dag men hun faldt lidt til siden og vaklede i stolen og skød maven frem. ( den gade hun ikke sidde i, det samme med skråstol og newborn Seat )
Tak for din fantastiske hjælp :)
Med venlig hilsen
Line og Sia :)