Brev:
Opvågninger i barnevogn efter 30-40 min
21. december 2015
Alder:
6 mdr.
Opvågninger i barnevogn efter 30-40 min
Hej Helen :)
Tak for din hjælp mht at få Sia til at sove i barnevogn. Det er nu lykkedes os efter ca 3 ugers træning at få hendes til at falde i søvn af sig selv i barnevognen :) jeg tror det bla. Er voksiposen der har hjulpet her.
Jeg har dog et spørgsmål ang. Opvågninger.
Efter jeg har puttet Sia går der 30-40 min så " vågner " hun igen klynker lidt og jeg går ud og vugger lidt med vognen 10-15 min hvor hun så falder hen igen. Men den næste time til halvanden går der 10-15 min imellem hver opvågning så hun får ikke en lur i et stræk, jeg har prøvet at gå med hende så hun falder godt hen og jeg har prøvet som du skrev tidligere at ligge hende i vognen efter den første opvågning men så bliver hun helt hysterisk så hvad kan jeg gøre for at hun efter den første opvågning falder i en dybere søvn? Det er ikke et problem når jeg putter hende til natten :)
Vi er begyndt med grød og mos for ca. 14 dage siden men det gider hun ikke at have, har prøvet med forskellige slags grød og mos og både hjemmelavet og købt men hun vil ikke have det så er lidt på bar bund på det punkt, havde jo håbet hun ville have grød så hun sov bedre. Har du et godt råd? :)
Glædelig jul
Med venlig hilsen
Line og Sia :)