Brev:
Vågner kl 03:00 og vil have mælk
12. december 2015
Alder:
7 mdr.
Vågner kl 03:00 og vil have mælk
Hej Helen
Synes det er gået godt med vores pige på knap 8 mdr i et stykke tid, i forhold til at sove 4-5 timer i streg, og uden efterspørgsel af mælk.
Har næsten skåret formiddagsamningen fra hun får 1 min, og om et par dage skærer jeg den helt fra, og eftermiddagsamningen har jeg også skåret fra.
Problemet er bare lidt er nu er hun igen begyndt at vågner efter 3,5 time ca og efterspørge mælk. Der kl 03:00 om natten.
Er begyndt at give lidt natgrød, en halv time før hun bliver ammet, er det en dårlig ide?
Hun er ikke ked af det der om natten, hun vender bare og drejer sig med sutten i ca. en time før hun falder i søvn.
Har spurgt dig i et brev tidligere hvor meget mælk hun skal have, når hun er de her 8 mdr, og det er ca de her 3 mælkemåltider.
Da jeg skal starte studie her til januar foreslog du at jeg kunne amme om eftermiddagen, da det ville være dejligt for os begge at mødes på denne måde, men lige nu får hun ikke rigtig mælk om eftermiddagen, skal jeg begynde at indføre det igen så, eller hvad er lige smartest?
Også der i forhold til natten. Hun virker ikke rigtig sulten der kl 03:00 har givet hende lidt bryst de sidste par dage, og hun spiser 2 min ca. og så spiser hun er ordentlig tur kl 05:00 ca.
Kan det være fordi hun ikke får nok mad i løbet af dagen, at hun vågner kl 03:00.
Hilsen fra Maria