Brev:
Utilfreds, putning om dagen
7. december 2015
Alder:
5 mdr.
Utilfreds, putning om dagen
Hej Helen.
Jeg har prøvet at ligge hende i vognen men hvor lang tid skal hun ha lov at ligge og være utilfreds og være lidt ked af det? Tager hende op hvis hun bliver ulykkelig men prøver i gennemsnit 30-35 min uden held.
Ligger hende når hun ser træt ud og øjnene kører rundt og hun lægger sig til ved mig, men hun vågner helt op når hun kommer over i vognen.
Forvirre jeg hende ved at tage hende op og ligge hende til brystet igen efter de 35 min?
Og hvad kan jeg gøre for hun ikke vågner efter 30 min. Det har hun gjort hver gang jeg er ud at gå med hende.
Med venlig hilsen
Line og Sia