Brev:
Søvnmønster - desperate efter mere søvn
20. november 2015
Alder:
11 mdr.
Søvnmønster - desperate efter mere søvn
Hej Helen.
Nu er det vores tur med et spørgsmål omkring vores søns søvn.
Du har hjulpet os meget, med dine svar i andres breve.
Tobias er snart 11 mdr og vores 3. barn. Han har i al hans levetid sovet virkelig dårligt om natten, men nu tager det overhånd.
Han spiser godt om dagen (kun alm mad) og får en flaske inden puttetid. Falder fint i søvn kl 19 og sover et par timer. Så starter festen.
Fra kl. 22 til 05 får han alt mellem 1-3 (!!) flasker. Vi synes jo slet ikke at han har behov for nogle. Vi har prøvet virkelig mange ting. Kold tyrker ( efter 1 1/2 times skrål har vi opgivet), kold tyrker med tilbud om vand, grød inden sengetid, skip eftermiddagslur så han er godt træt (han sover morgen + middagslur), sove inde ved siden af vores seng, sove i vores seng, sove i sit eget værelse og været til ørelæge. Intet har virket og vi er ved at være desperate for at få lidt mere end to timers sammenhængene søvn.
Har du nogle gode idéer til hvad vi kan gøre?
Vi håber at du kan hjælpe.
Med venlig hilsen
Sabrina