Brev:
Vågner 1-3 gange om natten - 12 mdr.
20. november 2015
Alder:
12 mdr.
Vågner 1-3 gange om natten - 12 mdr.
Kære Helen.
Vores datter på 1 år trives rigtig godt. Hun er lige begyndt i dagpleje og det går rigtig godt. Men desværre vågner hun 1-3 gange om natten og græder og hun står op ca. Kl. 5 allerhøjst kl. 6 hvilket er sjældent efterhånden. Hun plejer, at sove til 7 tiden. Dagen ser sådan her ud lige nu:
5-6: står op og er helt frisk
6: får morgenmad og leger
7: kommer i dagpleje
11: bliver hentet i dagpleje
11.30: får frokost
12: bliver puttet til middagslur
15: vågner fra middagslur
15.30: får eftermiddagsmad
17.30-18.00: får aftensmad
18.30: kommer i bad og får nattøj på
19.30: får lidt grød
20.00: blive puttet til natten
Hun er virkelig nem dagen lang og der er slet ikke noget. Hun er super nem, at få til at sove både dag og aften også.
Men det er meget hårdt at stå op kl. 5 de fleste morgenen og så være oppe 1-3 gange om natten. Hun er ikke en pige med stor appetit, hun spiser næsten ingenting for tiden. Hun vil ikke have kød, grød, brød. Hun vil faktisk kun spise frugt og grønt. Og jeg ved ikke om hun vågner fordi hun er sulten. Hun bliver ammet 1 gang om dagen og det er om aftenen. Hun har været ved læge og der er ikke noget med ørene eller noget.
Vi ved virkelig ikke hvad vi skal rolle op
Hilsen fra Maries mor