Brev:
Stort søvnbehov - 5 mdr.
16. november 2015
Alder:
5 mdr.
Stort søvnbehov - 5 mdr.
Hej Helen
Vores datter er fra d. 24/06-15
Vores datter har siden hun blev født haft et stort søvnbehov. Hun har faktisk sovet igennem fra hun var ca. 1 mrd. Og har siden hun var 2 mrd. haft fast puttetid om aftenen.
Jeg har flere gange tænkt "det er for godt til st være sandt..." Og været små bekymret over om hun simpelthen sover for meget.
Hendes rytme:
Står op kl. 09.00
Sover middagslur fra 11.00-14.00
Sover eftermiddagstur fra 16.00-17.00
Bliver puttet kl. 20.00
Vores datter er meget aktiv når hun er vågen. Triller fra mave til ryg, drejer om egen akse, kan selv sidde, vil helst stå op (med mor og fars hjælp) og griner/snakker meget.
Derudover er hun mere end godt med i vægt 😀
Hvis hun ikke får nok søvn er hun pylret og græder rigtig meget.
Hun er oppe omkring kl. 06.00 hvor hun får mad.
Hvis vi fx. har været i byen aftenen i forvejen kan hun faktisk godt finde på, at sove til kl. 10.00.
Sover hun for meget?
Med venlig hilsen
Moren til den trætte baby