Brev:
Høretab og putning
16. november 2015
Alder:
3 mdr.
Høretab og putning
Hej Helen
Vores datter blev hørescreenet på hhv. 1. og 2. dagen, hvor den ikke gik igennem og de sagde at det nemt kunne være fosterfedt/fostervand.
På 4. dagen bliver hun kritisk syg og bliver derfor først hørescreenet igen da hun er ca. 2 mdr.
Jeg havde dog min mistanke om, at hun enten slet ikke kunne høre eller havde et stort høretab. Og desværre viste det sig at være rigtigt.
De kunne umiddelbart måle 50 decibel på højre og 100 decibel på venstre øre.
Vi kan derfor ikke putte hende i hendes seng eller barnevogn. Hun skal mærke os, helst holdes, før hun falder i søvn og når hun så sover kan vi lægge hende for sig selv.
Vi vil dog rigtig gerne igang med nogle rutiner der gør at hun kan puttes.
Hvordan starter vi op på dem?
Venlig Hilsen
Mynthes mor