Brev:
Nedtrapning i MME
21. oktober 2015
Alder:
12 mdr.
Nedtrapning i MME
Kære Helen,
Tak for dit forrige brev, vi er nu nået så langt at vores datter ikke længere spørger efter mælk om natten eller i vuggestuen.
Hun er blevet 1 år her i denne måned, og vi vil derfor spørge om, hvor lang tid der skal gå inden vi også nedtrapper den om før sovetid (kl 19).
Kan se du har skrevet tidligere til os, at vi kan give hende en godnatgrød og lunt mælk sen aften, men hun når slet ikke at være så længe vågen. Vi er begyndt at give aftensmad lidt over kl 17, idet hun ellers vil ligge sig til at sove, og det at vi giver hende mad gør hende glad og giver hende de sidste batterier, så vi kan nyde hende den sidste time til 2.
Når kl. så bliver 18.30 så er hun ved at gøres sengeklar, og synes at grød lige inden hun bliver lagt vil ligge for tæt op af hinanden, da det vil være en halv time efter mad, og det dur ikke.
Vi giver hende 150 ml inden hun går i seng, hun drikker det hele og ligger sig som regel til at sove lige efter.
Jeg har en pakke tilbage af MME, skal jeg bruge den og så starte på letmælk eller skal vi helt sløjfe sutteflasken?
Glæder mig til at høre fra dig
Hilsen
C