Brev:
Tips til putning
21. oktober 2015
Alder:
2 mdr.
Tips til putning
Kære Helen,
Vi døjer i øjeblikket med at få vores søn på 7 uger til at sove indenfor.
Han nyder at sove i barnevognen i løbet af dagen, både når vi er på tur og i altan-barnevognen.
At putte ham indenfor i løbet af dagen er nærmest umulig - så sover han kun 20 min. Og putning om aftenen kan let tage 1-2 timer.
Så mine spørgsmål til dig;
1) Er der grænser for hvor meget et spædbarn må komme ud og sove i løbet af dagen? Han får 2 lure på et par timer udenfor
2) Har du nogle tips til putning indenfor?
På forhånd mange tak:-)