Brev:
Flaskestop - 12 mdr.
13. oktober 2015
Alder:
12 mdr.
Flaskestop - 12 mdr.
Hej Helen,
Kan du give mig nogle gode råd til, hvordan vi vender vores 1-årige søn af med natflasken omkring kl. 23? Tager vi den bare fra ham, trapper vi ned, begynder vi at fortynde mælken, til den til sidst bare er vand? Hvordan gør man?? Pt. virker han utrolig glad for sine to flasker (kl. 19.30 og kl. 23). Han drikker i alt ca. 400 ml, men derudover får han også mælk af kop til sin aftensmad. Alt i alt er det nok i overkanten, vil jeg tro.
Når vi giver ham vand i løbet af natten, har det indtil videre været af en sutteflaske. Er det mon bedre med en kop, tror du?
Jeg ser frem til at høre fra dig.
Bedste hilsner,
Cecilie